Steunt u ons?

De Prader-Willi Stichting verbindt mensen en kennis met elkaar; organiseert ontmoetingen en informatiebijeenkomsten en behartigt de belangen van mensen met PWS. Op dit moment werken wij hard aan het ontwikkelen van een goede website, informatiebrochures (voor jonge ouders) en het organiseren van Prader-Willi Cafés.

De Prader-Willi Stichting is volledig afhankelijk van donaties. Uw gift is daarom meer dan welkom.

Wilt u donateur worden?
Dat kan al vanaf € 27,50 per jaar. Meer doneren of eenmalig doneren mag natuurlijk ook. Als vaste donateur vanaf € 27,50 per jaar ontvangt u onze nieuwsbrieven en nodigen we u uit voor onze activiteiten.
Uw donatie kunt u overmaken op rekeningnummer: NL95RABO0306416301 t.n.v. Stichting Patiëntenorganisatie Prader-Willi Nederland te Amsterdam.

Als u een donatie aan ons overmaakt, vermeldt u dan uw naam en adres? Dan kunnen we u persoonlijk bedanken.

Wilt u vaste donateur worden dan ontvangen wij graag wat meer gegevens van u zodat wij onze activiteiten en communicatie zo goed mogelijk kunnen afstemmen.

U kunt zich aanmelden via deze link door ons mail met uw gegevens te sturen. U krijgt vervolgens een factuur van ons.

Wilt u meer informatie?
Neemt u dan contact met ons op via info@stichtingpws.nl of 06-50 64 1928

Hartelijk dank!

ANBI

De Prader-Willi Stichting is door de belastingdienst erkend is als Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI). Donateurs van ANBI’s mogen hun giften onder voorwaarden aftrekken van hun belastbaar inkomen en genieten dus belastingvoordeel.

Zorgverzekeringen

Enkele zorgverzekeringen vergoeden het lidmaatschap of bijdrage aan een patiëntenvereniging.