Contactdag

Jaarlijks vindt er een contactdag plaats voor donateurs van Stichting PWS. De locatie is afwisselend door heel Nederland, zodat geïnteresseerden uit elke regio de mogelijkheid hebben deze te bezoeken.

De dag staat in het teken van kennis en ervaringen delen en bestaat meestal uit een gezamenlijke lunch, workshops voor de geïnteresseerden en leuke activiteiten voor de deelnemers met PWS, hun begeleiders en eventuele broertjes of zusjes.

Bekijk hier het programma dat we hadden in 2016

In september 2017 had de contactdag voor het eerst een andere opzet. Familie en begeleiders konden samen met hun PWS-ers genieten van een dagje Duinrell. De dag was zeer geslaagd, voor een fotoverslag kunt u terecht op onze Facebook pagina.

In 2018 gaan we natuurlijk weer een leuke contactdag organiseren. Nadere informatie volgt.

Alle donateurs van Stichting PWS ontvangen een uitgebreide uitnodiging via de e-mail, daarbij zit ook het aanmeldingsformulier. Heeft u dit niet ontvangen? Neem dan even contact op via e-mail of via: 06-26786571.

Bent u nog geen donateur en wilt u graag naar de contactdag? Neem dan ook even contact op via bovenstaande mogelijkheden om donateur te worden. De jaarlijkse bijdrage is €27,50 en wordt in veel gevallen vergoed door de zorgverzekering.

Prader-willi Café

Onder het genot van een drankje op een leuke locatie komen we bij elkaar om ervaringen uit te wisselen. Als bestuur zullen we jullie vertellen waar we mee bezig zijn, wat er speelt op landelijk en internationaal gebied (ook binnen het expertisecentrum) en te horen waar jullie behoefte hebben. Er zal iedere keer een deskundige aanwezig zijn om te spreken over verschillende onderwerpen en vragen te beantwoorden. De Prader-Willi Cafés zullen verspreid over Nederland georganiseerd worden. De eerste twee hebben al plaats gevonden in Apeldoorn en Rotterdam. Volgende locaties zijn:

10 November 2017 in Utrecht van 19.30 tot 22.30 uur (voor locatie, zie de facebookpagina)
Eind januari/Begin februari 2018 rondom Hengelo van 19.30 tot 22.30 uur (locatie volgt)